۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

یاشاسین تراختور



دوشنبه روزی بود که سال ها انتظار آن را می کشیدم و دوشنبه روزی بود که خیلی وقت ها در حد رویا می پنداشتم

امروز آرزوی هشت ساله هواداران تراکتورسازی محقق شد
تراکتورسازی سومین تیم پرطرفدار ایران است اما من معتقد هستم که اگر معنی واقعی طرفدار را در نظر بگیریم آن وقت تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم کشور است
من آنچه را که به عنوان ویژگی اصلی هواداری از یک تیم ورزشی می دانم داشتن هویت مشترک بین باشگاه و طرفدارش است لذا با این تعریف هوادارن تراکتورسازی بیشتر از هواداران پرسپولیس و استقلال است
هواداران تراکتورسازی به عنوان یکی از مهمترین عوامل صعود قصد داشتند شادی خود را آشکارا نشان داده و با بقیه مردم تقسیم کنند آن ها سال ها منتظر این روز بودند و باید به آن ها حق داد که دوشنبه روز جشن آن ها است
اما آنچه برای من قابل قبول نبود استفاده هواداران میر حسین موسوی از این واقعه و تبدیل جشن به تظاهرات انتخاباتی بود
اگرچه حضور موسوی را به عنوان نماینده یک جریان تأثیرگذار می پذیرم اما انتقادی که به غالب هواداران موسوی دارم پوپولیسمی است که آنها را در برگرفته است پوپولیسمی که می تواند خطرناکتر از پوپولیسم احمدی نژادی باشد. اگر این حامیان موسوی امروز آگاهی جزئی از روند بازی های تراکتورسازی و اتفاقاتی که در چند سال اخیر برای این تیم اتفاق افتاده داشتند قطعاً این حق را باید به هوادارن تراکتورسازی می دادند تا بدون ورود به بازی های انتخاباتی جشن صعود و جشن پایان انتظار هشت ساله را در خیابان های تبریز برگزار کنند چون امروز یکی از اتفاقات مهم در تاریخ ورزش تبریز به وقوع پیوست
البته نمی خواهم با بازگویی این موارد شیرینی صعود تراکتورسازی را کم کنم
باید اعتراف کنیم که هواداری از باشگاه های ورزشی امروز بخشی از هویت مردم است و هواداری از تراختور هم به عنوان بخشی از هویت آذربایجانی ها در آمده است، تراختور اکنون نماینده هواداران ورزشی تبریز است
با آرزوی موفقیت تراختور در لیگ برتر

۱ نظر:

saber گفت...

3 نوع قالب ورزشی (مخصوص تراختور) آماده ی قروش می باشند...

برای خرید این قالب ها به ما خبر دهید ...

از طریق نظرات وبلاگ...

شماره تلفن بگذارید...

ما به شما خبر می دهیم ....

قیمت:2هزار تومان
www.saberr.tk