۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

ستاره های دانشجو کابوس احمدی نژاد

واقعیت این است که در طول چهار سال سلطه احمدی نژاد، دانشجویان بوده اند که بیشترین انتقاد و مقابله را با سیاست های انحصارگرایانه وی و تفکر فاشیستی حامی وی داشته اند، و واقعاً به احمدی نژاد حق می دهم که خیل دانشجویان محروم از تحصیل را تکذیب کند. اقدامات این دانشجویان که بعدها با ستاره های احمدی نژاد مزین گشته اند بزرگترین کابوس برای او بوده است.
در طول چهار سال گذشته نه موسوی، نه خاتمی و نه کروبی هیچیک خود را درگیر انتقاد مستقیم و ایستادگی در برابر سیاست های احمدی نژاد نکرده اند. احمدی نژاد باید آشکارا وجود این دانشجویان را تکذیب کند و ستاره هایی را که به آنها هدیه کرده است در رویاهای آشفته خود جای دهد. آنچه خواب را بر احمدی نژاد آشفته کرده بود، نه موسوی و نه کروبی که جنبش دانشجویی بوده است.
نمی دانم دوستانم که در دانشگاه تبریز ستاره دار شدند، امین امامی، ناهید بابزاده، صمد پاشایی و نادر مهد قره باغ، چه احساسی دارند هنگامی که وجودشان از سوی رییس دولت در برابر میلیون ها بیننده انکار می شود. و نمی دانم چه قدر از مردم حرف های آقا محمود را باور می کنند ولی بر این باور هستم که ستاره های دانشجو در دوره ای که جهالت و تحجر بر تمام ارکان جامعه حاکم است، مهمترین کسانی هستند که خواب را بر احمدی نژاد و هر آنکه بعد از او خواهد آمد آشفته خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست: