۱۳۸۷ خرداد ۳۰, پنجشنبه

حامد محقق

حامد محقق
به بهانه تبادل لینک

دو نام و دو نام خانوادگی که تلفظی نزدیک به هم دارند و همین مسئله باعث شده که بارها دوستان مشترکمان مرا به اسم او صدا کنند و البته مطمئن هستم که او نیز به دفعات اشتباهاً با اسم من مورد خطاب فرار گرفته است
اگرچه وقتی که من را به اسم او صدا می کردند تا حدی موجب تفریح خاطرم می شد اما گاهی نیز احساس شخصیت بیشتری را در من باعث می شد آرزو دارم که او نیز هرگز از اینکه به نام من صدا گردد خجلت زده نشود
در اولین برخوردی که با او داشتم پنداشتم که از نسل ورودی های قدیم دانشگاه است بسیار قدیمی تر از خودم شاید چهره اش که بیشتر مردانه می نمود مرا به اشتباه انداخته بود نمی دانم که چرا این اندیشه اشتباه را هنوز نیز در ذهنم دارم شاید ناشی از حس احترامی باشد که نسبت به او دارم نوعی حس احترام رسمی که شاید تنها برای اطرافیان بسیار مسن تر از خود قائل هستم آمیخته با صمیمیتی که نسبت به نزدیکترین دوستانم دارم
باز هم نمی دانم که چرا در فعالیت های دانشجویی که انجام می دادم اگر تأئید و همکاری او نیز همراهم بود، خاطری آسوده تر داشتم و امیدوارتر می شدم
البته او نیز پذیرش خاصی از من داشتم این را از آنجایی می گویم که با اینکه اصلاً اهل دود نبود و نیست هیچ وقت پیشنهادهای دخانی مرا رد نکرد

امید دارم این حس نزدیکی و دوستی دوطرفه که با او دارم همچنان ادامه پیدا کند
برایش آرزوی بیشترین موفقیت را در زندگی دارم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام سايين و حورمتلي يولداشيم مهندس توفيق
واقعا بيلميرم نه ديييم. بي مطلب خاطرلره و چتينليكلري و هابله دوسلوغلاري ديريتي. اوره كدن دييرم اوگونلر كي سنن واريديم هئچ واقخ ياديم دان چيخماز و سنون اوكيشيلييون كه حقيقتا بيردهنه سن. عزيزيم حامد بئي سنه اولو تانريدان اوغورلار ديلييرم نيهكي لياقتون وار يوخاري مداريجه چاتاسان. مطمئن اول هريردي و هر زمان داكي اولسا حامد توفيقين آدي منيم نه تنها مغزيمين بلكه اوره گيميم بير گوشه سيدي.
شاد اولوب شاد ياشيياسان حامد جان

ناشناس گفت...

اگر دوستش داري ديگر بهش پيشنهاد دخانيات نده
انجمن مبارزه با دخانيات

ناشناس گفت...

بله!شما دو تا خیلی شکل همین! اما این حامد توفیق انقده شرافت سیاسی داره که اینور و اونور تبلیغ نکنه که اصلاح طلبه!
ترجیح میده همون نیروی کلاسیک پانترکهای انجمن باشه تا اینکه مثل این حامد محقق بعد از عمری به هم زدن جلسات اصلاح طلبها و نابود کردن انجمن اسلامی دانشگاه تبریز و کلی اینورو اونور زدن با افتخار به اصطلاح عضویت خودشو تو یه شهری تو ستاد اصلاح طلبان به دنیا اعلام بکنه و اینو بکنه تابلوی وبلاگش!
سیاست مدار شریف شکست خورده بهتر از سیاسی کاری که هر روز به شکلی در بیاد و نیات واقعیشو پنهان بکنه.

ناشناس گفت...

با سلام
با توجه به فيلترينگ ويلاگ سكوت ، وبلاگ نشاط به آدرس زير راه اندازي شد.www.mohaggeg.blogfa.com